نوشته شده توسط : غریبه

(تنظیم درستِ چنین سوالاتی، طوری که بتواند ماهیت حقیقی متقاضیِ آرایشگری را افشا کند؛ نیاز به داشتن اطلاعاتی در مورد طرح سوال‌های مختصِ این موضوع دارد.) میان تمام پوسترهایی کـه برای سالن آرایش مو تهیه شده اسـت، می توان پوسترهای بامزه‌ای هم پیدا کرد. نکات مهم در نگهداری و تعمیر تلویزیون جاذبه های باغ وحش وکیل‌ آباد مشهد + عکس دستور تهیه یتیمچه غذای محلی مشهد مراکز تعویض پلاک مشهد + خدمات تعویض پلاک شرکت پخش زعفران در مشهد مقایسه ایزوگام با قیرگونی مقایسه کولر گازی با کولر آبی نکات مهم در انتخاب باغ تالار عروسی نکات مهم پرستاری و کمک های اولیه دستور تهیه چنگالی مشهد (عصرانه ای سالم) آموزش عیب یابی و سرویس یخچال در منزل گرد و خاک در مشهد لیست کامل پارکینگ های عمومی مشهد + آدرس و امکانات نکات مهم در خرید لباسشویی خوب لیست کامل سوغاتی های مشهد عفونت و التهاب پوست مشکلی است که گاهی پیش می آید. بعضی وقت ها هم به دلیل داغ بودن موم، پوست دچار سوختگی می شود و ممکن است عفونت های بعدی بوجود بیاید. برای پیشگیری از این مشکلات لازم است که شما و آرایشگرتان به چند نکته توجه کنید. در ادامه با بلاگتن همراه باشید

سورپرایز جدید با بهترین آرایشگاه غرب تهران

شیراز، میدان معلم، انتهای خیابان همت شمالی به سمت فرهنگ شهر، جنب املاک آرین بازدید از همه ی‌ی سالن‌های زیبایی بـه وقت و انرژی زیادی نیاز دارد. راهنمایی گرفتن و مشورت با کسانی کـه طبق معمول از خدمات سالن‌های زیبایی استفاده می کنند، بـه انتخاب آرایشگاه باکیفیت کمک زیادی میکند.
اگر میخواهید روش کار یا برند خاصی را در آرایشگاه‌تان تبلیغ کنید، پس باید بـه سراغ پوسترهای تبلیغاتی بروید. داشتن یک سیاست کاریِ مداوم برای حفظ رضایت مشتریان و کارکنان. اگر شـما و کارکنان‌تان تا حدی شوخ‌طبع باشید، حداقل یک پوستر بامزه یا خنده‌دار، برای آرایشگاه‌تان استفاده کنید.
ختم نمی‌شود زیرا به‌عنوان یک آرایشگر زنانه موفق لازم است این نیروهای کاریِ مردها از زنانی که بی احساس و سرد هستند بیزارند و دوست دارند زنان به آنان محبت و علاقه نشان دهند. البته خیلی مهم اسـت کـه ناخن‌های درون تصویر عالی و بدون نقص باشند. هم چنین استفاده از طرح‌های ناخن، ایده خوبی اسـت.
اگر می دانستم چه می خواهم!…کمال‌گرایی از دیدگاه روانشناسی لک در اثر مصرف بعضی داروها – مصرف بعضی داروها از قبیل کلرپرومازین، دی پنیسیلامین، هیدانتوئین، داروهای ضد مالاریا و داروهای ضد سرطان باعث ایجاد لک به اشکال گوناگون به همراه علائم دیگر می شوند. چگونه بدون آرایش زیبا به نظر برسیم؟ برای زیبا بودن در مهمانی بدون آرایش چیکار کنیم؟ آرایش و زیبایی
راغفر: شورش فقط تظاهرات خیابانی نیست؛ شورش، رشد صف ها مقابل سفارتخانه ها برای خروج از ایران است روش های جذاب ست کردن شلوار جین مشکی زنانه برای شرکت در مهمانی مقالات جذاب با موضوعات عالی و دارای آموزش می تواند برای شما مفید و کارآمد باشد.
مقداری کانسیلر را آهسته بر روی لک ها و سایر نقص ها بکشید و لبه ها را به خوبی محو کنید، به طوری که با لایه اصلی بهترین آرایشگاه غرب تهران پوست شما یکنواخت به نظر رسند. چشمان درشت-آرایش چشم-شیک پوشی-آرایش صورت-مهمانی-استایل-رنگ لباس با استفاده از این ده نکته حالا شما هم می توانید حرفه ای صورت خود را میکاپ کنید و زمان کمتری برای آماده شدن صرف نمایید.
رنگ های طبیعی قهوه ای و خاکستری، رنگ های همه پسندی هستند. چگونه از نیم بوت زنانه در استایل روزمره و مهمانی های دورهمی استفاده کنیم؟ از مرکز لب هایتان شروع کنید و سپس رژلب را تا کناره ها یکدست و محو کنید. این کار باعث خواهد شد تا با رنگ طبیعی لب هایتان کاملا یکی شود.
زمانیکه برای بیرون رفتن از خانه آماده می شوید، می توانید از روش های زیر برای آرایش استفاده کنید و پوست خود را جوان و شاداب نمایید. یک ترفند خوب برای پیدا کردن رنگ درست این است که آن را به سینه خود بزنید تا رنگ مناسب پوست خود را پیدا کنید. برای اینکه به پوست خود درخششی طبیعی ببخشید، میزان کمی رژگونه به گونه هایتان بزنید. از رنگی استفاده کنید که با رنگ طبیعی پوست خودتان بیشترین میزان همخوانی را دارد. رژگونه را اول به برجستگی های گونه بزنید و بهترین آرایشگاه زنانه تهران بعد آن را به سمت بالا و پایین، روی استخوان های گونه، تا جایی که لبه های مشخصی وجود نداشته باشد، یکدست و محو کنید.
ماخذ:
https://fatemehhabashi.com/the-best-beauty-salon-in-tehran/



:: برچسب‌ها: بهترین آرایشگاه زنانه ,
:: بازدید از این مطلب : 391
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

در عصر حاضر رایانه و اتصال به شبکه های جهانی یکی از الزامات روزمره هر فرد قرار گرفته است برای کسب اطلاعات دریافت خبر های روز خرید و فروش و همه کارهای روزمره نیازمند رایانه و اینترنت هستیم در جامعه امروزی هر فردی نسبت به شغل و علایقی که دارد نیازمند تکنولوژی و داشتن اینترنت می باشد ما در این مقاله قصد داریم یکی از مشاغلی را بررسی کنیم که ریشه خدمتی آن به اینترنت و شبکه های رایانه ایی مرتبط است در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید

شبکه

شبکهٔ رایانه‌ای به اتصال دو یا چند سیستم (مانند کامپیوتر، لپ‌تاپ، و…) که قابلیت انتقال اطلاعات بین خود را دارند شبکه رایانه‌ای گفته می‌شود.انتقال داده‌ها می‌تواند توسط کابل چند رسانه ای، کابل نوری یا بیسیم منتقل شود.شبکه رایانه‌ای باعث تسهیل ارتباطات میان کاربران شده و اجازه می‌دهد کاربران منابع خود را به اشتراک بگذارند. در این تعریف از شبکه می توانیم دریابیم که برای انتقال داده ها نیازمند ساختاری هستیم که در آن بتوانیم اطلاعاتی را که لازم است به اشتراک بگذاریم اینترنت و فضای آن هم شبکه ایی است بزرگ برای انتقال داده در سطح جهانی

تعریف شبکه های کامپیوتری

شبکه‌های کامپیوتری مجموعه‌ای از کامپیوترهای مستقل و متصل به یکدیگر هستند که با یکدیگر ارتباط داشته و تبادل داده می‌کنند. مستقل بودن کامپیوترها بدین معناست که هر کدام دارای واحدهای کنترلی و پردازشی مجزا بوده و بود و نبود یکی بر دیگری تأثیرگذار نیست.متصل بودن کامپیوترها یعنی از طریق یک رسانه فیزیکی مانند کابل، فیبر نوری، ماهواره‌ها و… به هم وصل می‌باشند. دو شرط فوق شروط لازم برای ایجاد یک شبکه کامپیوتری می‌باشند اما شرط کافی برای تشکیل یک شبکه کامپیوتری داشتن ارتباط و تبادل داده بین کامپیوترهاست.

این موضوع در بین متخصصین قلمرو شبکه مورد بحث است که آیا دو رایانه که با استفاده از نوعی از رسانه ارتباطی به یکدیگر متصل شده‌اند تشکیل یک شبکه می‌دهند. در این باره بعضی مطالعات می‌گویند که یک شبکه نیازمند دست کم ۳ رایانه متصل به هم است. یکی از این منابع با عنوان «ارتباطات راه دور: واژه‌نامه اصطلاحات ارتباطات راه دور»، یک شبکه رایانه‌ای را این‌طور تعریف می‌کند: «شبکه‌ای از گره‌های پردازشگر دیتا که جهت ارتباطات دیتا به یکدیگر متصل شده‌اند». در همین سند عبارت «شبکه» این‌طور تعریف شده‌است: «اتصال سه با چند نهاد ارتباطی».رایانه‌ای که به وسیله‌ای غیر رایانه‌ای متصل شده‌است (به عنوان نمونه از طریق ارتباط «اترنت» به یک پرینتر متصل شده‌است) ممکن است که یک شبکه رایانه‌ای به حساب آید، اگرچه این نوشتار به این نوع پیکربندی نمی‌پردازد.

خب شاید جالب باشد بدانید شبکه و راه اندازی آن در مجموعه های بزرگ و کوچک یکی از مشاغلی است که مخاطب زیادی دارد و برای خیلی از افراد منبع در آمد مکفی و دارای اهمیت است ما می خواهیم در ادامه در مورد این شغل و مجموعه ایی آموزشی را به شما معرفی کنیم که دوره های حرفه ایی آموزش شبکه را برای علاقه مندان در این زمینه برگزار می کند در ادامه با ما همراه باشید

مکتب خونه

سایت مکتب خونه مجموعه آموزشی است که از سال 1390 فعالیت خود را آغاز نموده است این مجموعه در آموزش از راه دور و ارائه مدارک معتبر دارای کارنامه بسیار درخشانی است هدف مکتب‌خونه در دسترس قرار دادن آموزش با کیفیت بالا برای همه‌ی فارسي‌زبانان است. این مجموعه دارای کادر و مدرسین مجرب آموزشی است شما می توانید در دوره های آموزش شبکه در مکتب خونه شرکت کرده و بعد از گذراندن دوره های حرفه ای از راه دور و شرکت در آزمون های آن مدرک معتبر متلب را دریافت کنید و در بازار کار فعالیت حرفه ای خود را آغاز کنید



:: برچسب‌ها: آموزش شبکه , تعریف شبکه های کامپیوتری , مکتب خونه , وبلاگ ما ,
:: بازدید از این مطلب : 341
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

دوره آموزشی پرورش و تکثیر زالو از صفر تا صد

چرا صنعت زالو ؟
 زمان کاری پایین
 درآمد خوب و عالی
 فضای موردنیاز با متراژ کم
 مصرف انرژی خیلی کم
 قابل اجرا در شهر و روستا
بدون تفکیک جنسیتی(زن و مرد)
 شغلی برای تمام فصول سال، حتی به‌عنوان شغل دوم
 هزینه پایین تجهیزات و هزینه ی پایین نگهداری
 قابل استفاده در سراسر کشور
 تقاضای زیاد بازار
زالوی طبی یک جاندار کوچک و پرفایده از منظر درمانی و اقتصادی می باشد و پرورش زالو به خاطر تقاضای روزافزون آن در ایران و جهان رو به گسترش است.
این شغل که در گروه شیلات قرار می گیرد، این امکان را برای شما فراهم می کند تا در یک محیط به نسبت کوچک، بتوانید به کسب و کاری پرسود دست بیابید.
دوره آموزشی کسب و کار تکثیر زالو حدود 13-15 ماه است که با سرمایه اولیه از20 میلیون تومان می توانید شروع کنید و به سود 50 میلیون برسید اما هر چه قدر بیشتر سرمایه گذاری کنید درآمد بیشتری کسب میکنید و سودآوری پرورش زالو از 2 ماه شروع و نهایتا 7 ماه طول می کشد ک با سرمایه 5 میلیون تومان میتوانید شروع کنید و به سود دوبرابری برسید.
پرورش و تکثیر زالو  از فضای 5 مترمربع  که فارم خانگی تا فضاهای بزرگتر (صنعتی) نیاز داشته و مصرف آب و برق آن به اندازه یک واحد آپارتمانی است و در این کار باید تک تک مراحل با دقت بالا انجام شده و به نکات بهداشتی اهمیت زیادی داده شود تا به سود حداکثری رسید. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید
در این دوره آموزشی ضمن آشنایی با گونه‌ طبی زالو ، مناطق مناسب برای پرورش، نحوه پرورش و نگهداری آن بیان می شود .

زالو

سر فصل های دوره آموزشی:

1-آشنایی با زالو و فیزیولوژی زالو
2-تفاوت زالوی صیدی و پرورشی
3-کاربرد زالو در درمان
4-شرایط راه‌اندازی فارم زالو
5-تکثیر و پرورش زالو
6-انواع بسترهای تکثیر و پرورش زالو و بهترین بستر
7-انواع تغذیه زالو و بهترین روش
8-بیماری‌های زالو و درمان آن
9-بازاریابی و فروش زالو
10-فراوری و تولیدات ثانویه
11-تأسیسات و تجهیزات لازم برای راه اندازی
12-قوانین و مقررات جهت اخذ مجوز
دوره آموزشی که آرمان مهارت ساز راشا افق برگزار میکند از سر فصل های فوق تبعیت میکند که چکیده از فصل اول را در ادامه مقاله برای شما آورده ایم :

تاریخچه زالو:

در حدود هزار سال قبل زالو درمانی معرفی شده است. به گفته ابن‌سینا در کتاب قانون، زالو خون را بهتر از حجامت از عمق بدن بیرون می‌کشد. ابن‌سینا زالو را در درمان بیماری‌های پوستی از قبیل جوش‌ها، دمل‌های صورت و لک‌ و پیس سودمند می‌‌دانست.
ازلحاظ تعداد تابه‌حال میلیاردها زالو مورداستفاده قرارگرفته‌اند، اما نتایج حاصل از این تجربه فوق‌العاده عظیم ازلحاظ کمی به میزان بسیار اندکی مستند و مکتوب گشته است. درگذشته زالوها عمدتاً در بیماری‌های قلبی و سیستم گردش خون مورداستفاده قرار می‌گرفتند، ولی در حال حاضر مورداستفاده آن‌ها فقط برای بیماری‌های قلبی و سیستمهای گردش خون نیست بلکه در بیماری‌های مزمن کاهش درد نیز مورداستفاده قرار می‌گیرند. یک رویداد مهم در تاریخچه زالو درمانی طبی، کشفی بود که به‌وسیله Haycraft  انجام گرفت مبنی بر اینکه گلو و دهان زالوها حاوی ماده‌ای است که از لخته شدن خون جلوگیری می‌کند، که در سال ۱۹۰۳ این ماده جداسازی و هیرودین نام گرفت.
تاکنون ۶۳۰ نوع زالو شناخته‌شده است اما تنها ۱۵ گونه آن‌ها در پزشکی کاربرد دارد و سه گونه محبوب وجود دارد.
 Hirudo medicinalis وHirudo verbana   و Hirudo orientalis
زالوی پزشکی در سن ۱۸ ماهگی به بلوغ جنسی می‌رسد، که بستگی به تعداد دفعات تغذیه و کیفیت غذایی که آن‌ها مصرف می‌کنند دارد.
 زالوها هرمافرودیت هستند که یعنی  هم دارای اندام جنسی ماده و هم نر (دوجنسی) بر روی بدن خود می‌باشند، ولی به‌وسیله خود بارورسازی، تولیدمثل نمی‌کنند بلکه با دیگر زالوها جفت‌گیری می‌نمایند که پس از جدا شدن هردوی آن‌ها تخم‌ریزی می‌کنند. جفت‌گیری به‌طور طبیعی در ماه‌های بهار و تابستان در خارج آب انجام می‌شود، ولی در کارگاه‌های تولیدی در داخل و خارج کشور در تمامی فصول با ایجاد شرایط مصنوعی زالوها را وادار به جفت‌گیری و تخم‌ریزی می‌کنند.
تفاوت این طرح با سایر طرح‌های دامداری به مزیت اقتصادی این طرح می‌افزاید. برای مثال: زالوها هرمافرودیت هستند. به زبان گویاتر زالوها دوجنسیتی هستند. هر یک از زالوها هر دو اندام تناسلی نر و ماده را در اختیار دارند که با هر بار جفت‌گیری هر دو زالو بارور می‌شوند. به همین دلیل ضریب تکثیر زالوها نسبت به سایر طرح‌های دامداری در معرض توجه قرار می‌گیرد، به این دلیل که زالوها می‌توانند در یک دوره زاد و ولد ، 1 تا 4 پیله بگذارند که در هر پیله 5 تا 25 نوزاد زالو از آن متولد شوند. این نوسان تعداد با سن زالوی مادر و شرایط محیط پرورش رابطه مستقیم دارد. از دیگر مزیت‌های اقتصادی تکثیر و پرورش زالو، هزینه تغذیه کم‌تر نسبت به سایر دام‌ها است.

آناتومی و عملکرد زالو:

به‌منظور درک جنبه ساختاری آناتومی زالو از یک دیدگاه بیولوژیک، ما به نحوه رفتار جانور در استخرهای آب تازه، نظر خواهیم افکند.
 رفتار طبیعی زالو با چرخه‌ای از رویدادهای تکرارشونده زیر مشخص می‌گردد:
جست‌وجوی آرام غذا و مشاهده طعمه بالقوه، درحالی‌که برای مدت‌زمان طولانی می‌تواند به‌آرامی در سطح آب شناور و یا در حال شنا باشد. این حالت می‌تواند ماه‌ها به طول انجامد.
اتصال سریع به طعمه و تغذیه کردن از وی با حرکات سریع، تغذیه معمولاً طی تماس اندکی پایان می‌پذیرد.
فرورفتن به یک مکان محض در عمق آب به‌منظور استراحت و هضم غذا، این دوره استراحت ممکن است چند ماه به طول انجامد.
زالوها در هر بار تغذیه می‌توانند مقادیر نسبتاً زیادی خون بخورند، این موضوع به زالو اجازه می‌دهد که در فواصل بین تغذیه‌ها تا ۶ الی ۱۲ ماه زنده بماند.
با توجه به‌اندازه ارگان زالو  ،  هیرودو به‌طور کامل از یک لوله گوارشی با دیواره دو لایه تشکیل‌شده است. پیش روده-روده میانی (معده)-روده عقبی، بزرگ‌ترین حجم اعضا و بافت‌ها را هم در وضعیت پر و هم خالی اشغال می‌کنند.
 پیش روده، شامل دهان، حلق و مری تقریباً 0.2 کل طول جانور را تشکیل می‌دهد.
 میان روده (معده) که شامل ۱۰ جفت کیسکور هست. 0.5 از کل طول را تشکیل می‌دهد.
 روده عقبی سه قسمتی تقریباً0.3  طول کلی را شامل می‌شود. زالو فقط به یک‌گونه باکتری‌هایی برای حیات طولانی‌مدت مجهز شده است. این‌گونه‌ها همزیست زالو شده‌اند تا غذایش را هضم کنند.
 معده زالو (چینه‌دان) یک محفظه ذخیره عظیم است که زالو را قادر می‌سازد تا ماه‌ها بدون غذا به حیات خود ادامه دهد. این قسمت به روده عقبی، جایی که هضم کم انرژی انجام می‌شود متصل شده است. حتی بعدازاین‌که محتویات معده به‌طور کامل خالی بشود، زالو می‌تواند ماه‌ها با ماده بدن خود ادامه حیات دهد.
زالو دو نوع اعضای ترشحی دیگر نیز دارد: اندام ترشحی سگمانته (بندبند) و اندام‌های تولیدمثلی هرمافرودیت (دوجنسی).
 تنفس در طول دیواره بدن انجام می‌گیرد. هموگلوبین حل‌شده در خون، اکسیژن را از راه یک شبکه مویرگی انقباضی به تمام بخش‌های بدن منتقل می‌کند.
زالو دید بسیار ضعیفی دارد که اغلب می‌توانند فقط مسیر نور را تشخیص بدهند، اما بسیار حساس به لمس می‌باشند.
 آن‌ها همچنین یک حس قوی از طعم و مزه دارند.
 زالو نمی‌تواند بشنود اما گاهی اوقات به ارتعاشات بسیار حساس هستند.
آن‌ها با یکدیگر از طریق شیمیایی و لامسه ارتباط برقرار می‌کنند.
 بدن زالو طبی از ۳۴ بند تشکیل‌شده است. بندهای ۹-۱۱ کلتیلوم را که عضو مسئول ترشح کوکون بوده و در ماه‌های تابستان قابل‌رؤیت است، ۷ بند آخر، تشکیل‌دهنده مکنده بزرگ عقبی هستند.
 ناحیه سر زالو که عملکردهای اتصال، گزش، مکش و جابجایی را انجام می‌دهد حاوی گیرنده‌های چشایی، گیرنده‌های دما و چشم‌های پوستی بوده و به گانگلیون حلقی پایینی متصل شده است.

پوست، ماهیچه‌ها، اعصاب و حواس زالو دارای خصوصیات زیر باشد:

1-به میزان زیادی خاصیت الاستیکی دارد.
2-عمل تنفس جانور را به عهده دارد و انجام می‌دهد.
3-به‌عنوان سدی در مقابل عفونت‌ها و مواد مضر عمل می‌کنند.
4-اجازه تنظیم اسمولاریته(فشار اسمزی مایعات) را داده و تبادل مواد شیمیایی و گازها را تنظیم می‌کند.
5-مانند یک اندام حسی پیچیده واحد عمل می‌کند.
6-می‌تواند در مقابل حمله‌های مکانیکی مقاومت کند.
7-می‌تواند لایه خارجی‌اش را به دور بی اندازد. (پوست‌اندازی)
8-جهت اهداف استتاری پیگمامته(تیره رنک) هست.
9-برای مشخص کردن نوع گونه‌ها سودمند هست.
10-برای جلوگیری دهیدراتاسیون (بی‌آب شدن) عمل کرده و زالو را در خلال  خواب زمستانی و دوره‌های استراحت تابستانی محافظت می‌کند.

زالو

خواص بزاق زالو:

 زالو هنگام مکیدن خون، مواد متنوعی ترشح می‌کند که خواص درمانی دارند. آب دهان زالو (بزاق) حاوی بیش از یک‌صد و بیست نوع ماده حیاتی مفید است که موجب درمان بیماری‌های مختلفی می‌شود. این انگل کوچک و شگفت‌آور به علت توانایی فوق‌العاده‌ای که در درمان بیماری‌ها دارد جایگاه ویژه‌ای در طب دارد.
 کشور ما دارای ذخایر بسیار زیادی از این جانور بوده است که با صید بی‌رویه صیادان و سم‌پاشی مزارع  نسل این حیوان رو به انقراض هست.
عمده خواص درمان زالو در بزاق زالو است، به‌طوری‌که شاید بیشتر از وزنش قادر به تولید بزاق هست و وقتی به‌جایی از بدن می‌چسبد آن‌قدر آب بزاق تولید می‌کند که از زیربدنه حیوان بزاق می‌چکد. عصاره آب دهان زالو شامل دودسته مواد هستند که گروهی به‌عنوان نروترانسمیتر بر روی پایانه‌های عصبی عمل می‌کنند و موجب تحریک عمومی رو نقاط طب سوزنی می‌شوند و دسته
 دیگر که برای گردش خون عمومی و مویرگ‌ها عمل کرده و به‌عنوان ضد انعقاد، ضد تورم و ضد درد ایفای نقش می‌کنند.

زیستگاه زالو:

 اکثر گونه‌های زالو در نقاط کم‌عمق، آب شیرین که آهسته درحال حرکت است پیداشده‌اند.
 اما برخی در اقیانوس زندگی می‌کنند و تعدادی هم در خاک مرطوب بر روی زمین زندگی می‌کنند.
 این حیوان در انواع زیستگاه‌های مختلف به شرح زیر زندگی می‌کنند:
 معتدل -گرمسیری- قطبی- زمینی- آب‌شور- آب شیرین- جنگل -جنگل بارانی- دریایی- اعماق دریا -دریاچه‌ها و برکه‌ها- رودخانه‌ها و نهرها- ساحلی- تالاب- مرداب- باتلاق

دشمنان زالو:

بیشتر زالوها هنگام استراحت پنهان می‌شوند و مخفیگاه آن‌ها زیر گیاهان ضخیم و یا در گل و لای هست. بسیاری از گونه‌های زالو شب رو هستند و این کمک می‌کند تا از قرار گرفتن در دسترس شکارچیان جلوگیری شود و همچنین در زمان استراحت میزبان به او حمله ننمایند.
 اگر زالو مورد حمله شکارچیان قرار بگیرد او با تمام سرعتی که می‌تواند شنا می‌کند، برخی شل شده و نقش زالوی مرده را بازی می‌کنند و برخی نیز خود را به شکل دایره درآورده و به سمت پایین آب خود را رها می‌نمایند.
 وقتی زالو به میزبان خود حمله می‌کند معمولاً نقاطی از بدن را انتخاب می‌نماید که دسترسی میزبان و آن محل سخت باشد.

شکارچیان زالو:

ماهی‌ها
 پرندگان
 حشرات آبزی بزرگ
مارهای بند جورابی
زالوهای گرسنه دیگر
 حلزون‌ها (خوردن تخم زالو)
 کرم‌ها (خوردن تخم زالو)

کسب و کار پرورش زالو یک کسب و کار درمانی و پردرآمد که برای شروع نیازمند دانش و اطلاعات کامل از فرآیند پرورش ،نکات بهداشتی و درمانی، ملزومات و بازار مصرفی ... است. برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه ی برگزاری کلاس ها با ما تماس بگیرید:

09191450080
09109273358
44527961-021
www.rashaofogh.ir
http://instagram.com/rashaofogh

 

 



:: برچسب‌ها: آموزش پرورش زالو,صنعت زالو ,
:: بازدید از این مطلب : 321
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

یکی از محصولاتی که در حوزه کسب و کارهای اینترنتی طرفداران بسیاری به خود جذب کرده است محصولات مذهبی و سنتی است شاید برای شما هم بارها پیش آمده باشد که به فکر خرید یکی از این دست از محصولات افتاده باشید در اینترنت و نتایج جست و جو سایت های بسیار زیادی وجود دارد که به صورت تخصصی به عرضه این دست از محصولات پرداخته اند ما در این مقاله قصد داریم یکی از این سایت های معتبر را به شما معرفی کنیم پس در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید

همانطور که گفتیم محصولات مذهبی و سنتی چه در داخل کشور و چه در خارج از کشور طرفداران و خریداران بسیاری را دارد و افراد زیادی سمت خرید این دست از محصولات از طریق اینترنت مراجعه می کنند در این بین چند اصل اساسی برای تامل ما در خرید وجود دارد یکی از آن ها کیفیت کالایی است که ما قصد خرید آن را داریم کیفیت در خرید باعث به جای ماندن خاطره ایی فراموش نشدنی می شود که برای بسیاری از کاربران رکن اصلی یک خرید مطمعن و قابل اعتماد است به عنوان مثال شما قصد خرید سجاده فرش را دارید خب برای خرید چنین دست از محصولات اولین نکته مهم کیفیت آن و زیبایی است که فکر ما را به خود مشغول می کند

محصولاتی از این دست را فروشگاه های اینترنتی بسیاری برای عرضه موجود دارند ولی در این بین ایجاد حس اعتماد در خریدار کاری بسیار دشوار است فرش سجاده ای و دیگر محصولات از این دست برای خریداران از جایگاه ویژه ای برخوردار است و برای هر خریداری جای تامل در خرید را به وجود می آورد خرید فرش سجاده ای هم شاید برای شما هم کاری سخت باشد ولی ما برای شما پیشنهادی آماده کرده ایم که شاید شگفت زده شوید

برای هر خریداری بسیار خوشحال کنندست که از تولید کننده مستقیم خرید خود را انجان دهد به چند دلیل این امر برای هر خریداری مهم و مسرت بخش است یکی از این دلایل خرید به قیمت مناسب است و یکی دیگر از آن دلایل خرید کالای با کیفیت است که برای هر خریداری مهم و حائز اهمیت می باشد ما در این مقاله قصد داریم شرکتی را به شما معرفی کنیم که هم تولید کننده برتری است و هم عرضه محصولات خود را به روش های مختلفی انجام می دهد و برای هر مخاطبی این خرید را آسان کرده است

 

شرکت فرش سجاده ای پاریس یکی از فعالان این عرصه می باشد این کارخانه در شهر کاشان واقع گردیده و دارای پرسنلی مجرب در جهت تولید انواع فرش های سجاده ای و کالاهایی از این دست می باشد این شرکت در عرصه های گوناگون این صنعت فعالیت درخشانی داشته است و خریداران بسیار زیادی را به خود جذب کرده است یکی دیگر از فعالیت های حرفه ای این شرکت تولید و عرضه فرش سجاده ای مساجد می باشد که در کنار دیگر فعالیت های خود حرفی را برای گفتن دارد شرکت فرش سجاده ای پاریس به دلیل تولیدات با کیفیت عالی در سراسر جهان شناخته شده است و انواع سفارشات شمارا پذیرا می باشد شما هم کافیست با مراجعه به وبسایت فرش سجاده ای پاریس از محصولات و نمونه کارهای این مجموعه دیدن فرمایید و با مراجعه به بخش تماس با ما شماره و آدرس های کارخانه و فروشگاه های مجاز آن را مشاهده کنید



:: بازدید از این مطلب : 383
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

آلمان فرهنگ غنی دارد و قرن ها سرزمین بسیاری از افراد روشنفکر و بزرگترین وقایع بود آن ها نه تنها فرهنگ قاره قدیمی اروپا بلکه فرهنگ کل جهان را تحت تاثیر و شکل گرفت. آثار آن ها همه جا و تاریخ است و این زبان در دوره های دایلو آسان است.

آلمان با بیش از هشتاد میلیون نفر ساکن، دومین کشور پرجمعیت در اروپا و پشت روسیه است. بیش از نود درصد از جمعیت آلمانی هستند، در حالی که ترکی بزرگترین گروه اقلیت با حدود 3 درصد است. هفتاد درصد خود را مسیحی می دانند، حدود 4 درصد را مسلمان اعلام می كنند در حالی كه بقیه متعلق به یك دین نیستند یا مذهبی غیر از مسیحی یا مسلمان دارند.

آلمانی ها به عنوان سخت کوش شناخته می شوند. آنها تحسین دقیق می کنند بهانه نمی دهند و از آن ها شوخی نمی کنند. نگرش آن ها سرد است و ممکن است در ابتدا غیر دوستانه به نظر برسد، اما بعد از همه آن ها افراد خوبی هستند. آنها عاشق غذا هستند، بنابراین جای تعجب آور نیست که غذاهای سنتی زیادی دارند. نوشیدنی مورد علاقه آن ها آبجو است. میزان مصرف سالانه آلمانی ها برای سرانه آبجو بیش از صد لیتر است و سومین در سراسر جهان. آلمان بیش از سی صد نوع نان پخته تولید می کند.

اکتبر بزرگترین رویداد نوشیدنی مورد علاقه آن ها آبجو یکی از بسیاری از رویدادهایی است که در آلمان برگزار می شود. جشنواره فیلم برلین مشاهیر فیلم و هنر را از همه دنیا دور هم جمع می کند. آلمانی ها از لحاظ ساخت و ساز و صنایع اتومبیل بسیار خوب هستند و آن ها را به یکی از سخت ترین رقبا در سراسر جهان در این زمینه ها تبدیل می کنند. تاثیر و حضور آن ها در معماری تاریخی در سرتاسر اروپا ساختمان های رومانیایی، گوتیک، کلاسیک، باروک و Renascences است. بیشتر قلعه های قدیمی و اشیاء مذهبی وجود دارد. بلندترین کلیسای آلمان کلیسای جامع 161.53 متر ارتفاع است.

وطن بسیاری از افراد روشنفکر مشهور که در تاریخ ، نشان خود را به جهانیان واگذار کرده اند، افرادی مانند انیشتین و موتزارت هستند درباره فرهنگ آلمان بیشتر بدانید. یادگیری یک زبان به طور معمول به زمان نیاز دارد و باید با خود صبور باشید. استفاده از راهنمایی مانند این می تواند روند یادگیری زبان شما را تسریع کند و به شما در رسیدن به اهداف خود سریعتر از آنچه فکر می کنید کمک کند.

اما به خاطر داشته باشید که هیچ روش استاندارد برای یادگیری زبان آلمانی وجود ندارد زیرا افراد متفاوت هستند و آنها متفاوت یاد می گیرند. بنابراین سعی کنید یک روش یادگیری را پیدا کنید که مناسب شما باشد. تلفظ در هنگام یادگیری زبان آلمانی همیشه مشکل است، بنابراین مطمئن شوید که فیلم های زیادی را تماشا می کنید تا گوش خود را به شنیدن زبان آلمانی عادت دهید. آهنگ های آلمانی را با متن ترانه بارگیری کنید و آنها را اغلب اجرا کنید. با خود یک فرهنگ لغت شخصی داشته باشید و هر کلمه ای را که به ذهن می آید بنویسید و می خواهید به زبان آلمانی بیاموزید.

به یاد داشته باشید افراد زیادی هستند که در حال یادگیری زبان آلمانی هستند، بنابراین سعی کنید با آن ها در تماس باشید و دانش زبان خود را با آن ها در میان بگذارید. این یک فرصت خوب برای تمرین و اندازه گیری پیشرفت شما است، اما همچنین دوست جدیدی خواهید داشت. بسیاری از انجمن های آنلاین وجود دارد که دانشجویان مشتاق گرد هم می آیند و در مورد نحوه یادگیری آلمانی و تمرین زبان همزمان صحبت می کنند. به آن ها بپیوندید و در بحث ها شرکت کنید. این را سرگرم کننده کنید. این یک واقعیت شناخته شده است که هنگام سرگرمی، مغز شما اطلاعات را به خاطر می آورد و به آن ها پیوند می دهد بنابراین سعی کنید خود را سرگرم کنید.

اگر می خواهید روند کار را سرعت بخشید، می توانید دوره های آنلاین پرداخت شده را در نظر بگیرید. ما برخی از دوره های برتر آنلاین زبان آلمانی و وب سایت ها را مرور کرده ایم. بنابراین حتماً آن موارد را بررسی کنید. اینرسی یک قانون جهانی است. شما در ابتدا تلاش می کنید، اما هنگامی که شروع به حرکت کردید متوقف می شود. هیچ احساسی لذت بخش تر از فعال کردن مغز و غلبه بر یک مشکل گیج کننده وجود ندارد. لذت بردن از روند نه تنها موفقیت به دنبال آن برو خود را یاد بگیرید و سرگرم کنید.

تمرین مداوم همان چیزی است که لازم است. اگر علاقمند به یادگیری در کلاس های زبان آلمانی در آلمان هستید، اخیرا لیستی از مدارس برتر زبان و دوره های آلمانی را با هم جمع کرده ایم

امروزه فناوری در کنار شما است. اطمینان حاصل کنید که از آن به صورت کارآمد استفاده می کنید. در اینترنت تعداد زیادی برنامه آنلاین رایگان وجود دارد که می تواند به عنوان ابزاری مناسب برای تقویت مهارت های زبانی شما باشد. می توانید به صورت رایگان به آن ها دسترسی پیدا کنید و چند دقیقه طول می کشد تا در دستگاه خود داشته باشید.

معلمان زبان همیشه یک نکته ساده در مورد چگونگی یادگیری سریع یک زبان به شما می دهند و این عبارت است از اشتباه کنید. هیچ دلیلی وجود ندارد که نسبت به این امر احساس ناخوشایندی داشته باشید زیرا اشتباهات به شما کمک می کنند تا مبارزات خود را مشخص کنید، بنابراین می توانید بر آن ها غلبه کنید.

هنگامی که افراد شروع به یادگیری یک زبان دوم به غیر از زبان مادری خود می کنند، مشکلات خاصی پیدا می کنند که مخصوصاً برای یک زبان مشترک است به عنوان مثال یک زبان انگلیسی. برخی از این اشتباهات به تلفظ یا ارتباط یک کلمه به معنای واقعی کلمه با زبان مادری شما متکی هستند.



:: برچسب‌ها: فرهنگ آلمانی ,
:: بازدید از این مطلب : 334
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

همیشه می خواستم درباره برنامه نویسی کد اطلاعات بیشتری کسب کنید ، اما فاقد وقت بود؟ اگر در دانش کد منبع شما شکافی وجود دارد ، این برگه تقلب نهایی در برنامه رایانه منبع کد شما را راهنمایی می کند که چگونه از آنها استفاده کنید. زبان برنامه نویسی رایانه شامل درک همه چیز از محیط برنامه نویسی برای شامل همه چیز است. اگر مهارت های برنامه نویسی را بدست آورید ، می توانید در دنیای مجازی یک قهرمان واقعی شوید. بنابراین ، برنامه نویسی رایانه ای را برای مبتدیان بیاموزید و نکات و ترفندهایی را که برای پیشرفت در دنیای سایبر لازم است ، بدست آورید

کد منبع در زبان برنامه نویسی کامپیوتر چیست؟

این توالی از دستورالعمل هایی است که برای استفاده از زبان برنامه نویسی رایانه برای انجام کارهای خاص از طریق رایانه طراحی شده است. بنابراین ، تفاوت بین زبان انسانی و زبان رایانه چیست؟ خوب ، این تفاوت بین دنیای واقعی و مجازی است. معرفی دستورالعمل های برنامه رایانه ای به عنوان کد دوره شناخته می شود.

زبان برنامه نویسی رایانه به عنوان برنامه نویسی منبع برنامه شناخته می شود. دستگاه رایانه ای بدون برنامه مانند قهوه بدون شکر یا صبح مانند قهوه بدون خورشید است. برنامه های رایانه ای می توانند از دو تا میلیونها خط آموزش باشند. دقیقاً همانطور که در جهان بشر زبانهای زیادی وجود دارد ، بسیاری از زبان های برنامه نویسی رایانه ای مانند Python ، C ++ ، Java ، C ، Perl ، PHP و Ruby نیز وجود دارند.

صدها زبان مختلف برنامه نویسی وجود دارد. اگر می خواهید چندین زبان صحبت کنید ، دنیای مجازی مکان مناسبی برای شماست

ایجاد واقعیت مجازی: برنامه های رایانه ای چه کاری می توانند انجام دهند

برنامه های رایانه ای تقریباً در هر زمینه ای از فیلم گرفته تا پزشکی ، دفاع از کشاورزی ، ارتباطات گرفته تا ارتباطات مورد استفاده قرار می گیرد. برنامه های رایانه ای متفاوتی شامل MS Word ، Internet Explorer و Adobe Photoshop است. برنامه های رایانه ای برای معاینه پزشکی از طریق ارتباط صوتی استفاده می شود

یک برنامه نویس رایانه: مرد پشت دستگاه

برنامه نویس رایانه کسی است که برنامه های رایانه ای می نویسد یا برنامه نویسی رایانه ای را انجام می دهد. برنامه نویسان مختلف در بسیاری از زبانهای برنامه نویسی رایانه با تخصص های مختلف همراه هستند

الگوریتم ها: A تا Z زبان برنامه نویسی رایانه

در مورد زبان برنامه نویسی رایانه ، یک فرایند گام به گام نقش اساسی در حل مشکلات یا الگوریتم ها دارد. الگوریتم مجموعه ای محدود از دستورالعمل ها و الگوریتم های قاب برنامه نویسان کاملاً تعریف شده قبل از ارائه کد واقعی است

محیط برنامه نویسی رایانه

تک برنامه نویسی زبان در ، مطالعه از خدمات بیشتر مهم چیزی است محیط زیست راه اندازی است. این برنامه است برای پایه به شکل کار که است. کامپیوتر در نصب و راه اندازی D ، کامپایل و برنامه اعدام به سفارش استفاده به باشد

برنامه نویسی زبان به استفاده از شروع به به راه اندازی متن ویرایشگر ، کامپایلر و مفسر از قانون اساسی که است. کامپیوتر برنامه را برای متن ویرایشگر به استفاده از به اطمینان حاصل شود که کامپایلر برنامه به باینری فرمت به تغییر که است. برنامه به طور مستقیم اجرا برای سفارش ، مترجم از نیاز است که. متن سردبیران از موارد در دفترچه یادداشت + +، متن ویرایش و Bibiidit درگیر هستند. جاوا ، پاسکال و C ++ به عنوان برنامه نویسی زبان های برای چنین زبان در برنامه نویسی از شروع از اول خود کامپایلر نصب به مورد نیاز     است

پایتون ، پرل و پی اچ پی به عنوان برنامه نویسی زبان به باینری فرمت در تلفیقی از نیاز نیست وجود دارد است و مترجم از دسترسی خط خط برنامه خط به عنوان خوانده شده و مستقیم تبدیل از هیچ برنامه به اعدام می شود به سفارش به باشد ممکن است داشته باشد

یک برنامه خط به راحتی قابل نوشتن است. برنامه نویسی پیچیده نیاز به اجرای برنامه های پیچیده دارد. زبانهای مختلف از نظر نحو آنها متفاوت است. به عنوان مثال ، هر برنامه C با یک تابع اصلی شروع می شود و بین پرانتز ها وصل می شود. کدگذاری قسمت درون پرانتز به عنوان بدنه برنامه شناخته می شود.

کارها واحدهای کوچک برنامه هایی هستند که برای انجام کارهای خاص به کار می روند. برنامه نویسی C توابع داخلی را فراهم می کند. برخی از زبانهای برنامه نویسی به جای توابع از زیر برنامه ها استفاده می کنند. برای ایجاد فهم این برنامه از نظرات استفاده می شود و می توانید از هر زبانی که می خواهید بنویسید استفاده کنید. علاوه بر کاراکترهای قابل چاپ برای تهیه گزاره های برنامه نویسی ، فضا ، تب و برنامه همچنین دارای یک خط جدید مانند فضای سفید است. کاراکترهای Whitespace برای همه زبانهای برنامه نویسی مشترک است.

خط سیاه یا خطی که حاوی فضای سفید و اظهار نظر است توسط بیشتر کامپایلرها نادیده گرفته می شود. هر جمله فردی به روشی خاص خاتمه می یابد ، به عنوان مثال ، در برنامه های C یک بیانیه فردی با یک کلمه به پایان می رسد



:: برچسب‌ها: اصول زبان برنامه نویسی رایانه , محیط برنامه نویسی رایانه , زبان برنامه نویسی کامپیوتر چیست ,
:: بازدید از این مطلب : 316
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

زندگی 20،000 سال پیش سخت بود. پدر كدا (كدی سمیت-مكفی) رهبر یک قبیله اروپایی است و انتظار دارد كه پسرش در پله های جنگجو خود را دنبال كند. کدا که از خشونت دور می شود ، در شکار مجروح می شود و برای مردگان باقی می ماند. در سفر خائنانه خود به خانه ، او یک دوست تعجب آور را ایجاد می کند: گرگ به همان اندازه مجروح.

فیلم های برادران هیوز - جامعه در معرض خطر ، از جهنم ، کتاب الی - همواره خشونت هایی را پشت سر گذاشتند و یک عنصر مبارزه برای بقا بودند. اولین فیلم آلبرت بدون برادرش آلن ، هر دو را حفظ می کند ، اما نرمتر و دوستانه تر از نظر خانوادگی است. خرید و دانلود فیلم ایرانی

این داستان نه چندان واقعی از آغاز دوستی بین انسان و سگ است. در نیمه دوم دوره سرخپوشان ، هنگامی که انسان به اندازه کافی پیشرفته بود که زبان و اسلحه داشته باشد اما هنوز راهی برای ساخت خانه ها نباشد ، یک پسر نوجوان به نام کدا (یک کدی سمیت-مک پی که به سختی قابل تشخیص است) توسط پدرش مرتب می شود. ، رهبر قبیله تاو (Jóhannes Haukur Jóhannesson). کدا مناسب شکار نیست ، همانطور که مادرش می گوید ، "با قلب و نه نیزه". عدم تمایل او به صدمه زدن به هر موجود زنده باعث می شود که وی در طی شکار گاومیش از صخره ای که فرض مرده است ، بیرون بیاورد. کدا در حالی که تلاش می کند راهی خانه خود را پیدا کند ، توسط یک گرگ مورد حمله قرار می گیرد که به سختی با مجروح شدن یکی از آنها فرار می کند. غریزه تربیت طبیعی کدا او را به جای کشتن او ، برای کمک به گرگ راهنمایی می کند ، و این دو به همراهی تدریجی و آزمایشی می شوند.

هیوز از هرگونه فحاشی در آن مجموعه دور می شود ، همیشه روشن می کند که این دنیای وحشی است که بقای آن هرگز نمی تواند به عنوان یک امر بدیهی در نظر گرفته شود. او پیوند بین کدا و آلفا را نشان می دهد ، همانطور که پسر نام گرگ خود را می گذارد ، به همان میزان که از طرف نیاز متقابل به محافظت ، به عنوان محبت رشد می کند. صحنه های سرگرم کننده کدا که سعی می کند حمام تمایلی خود را به دست نیاورد ، با سلسله نبردهای سخت برای تسلط بر غذا در تضاد است. این سگ من نیست.

این یک داستان بسیار خطی است ، یک ماجراجویی ساده برای سفر به خانه ، با کارگردانی هیوز و به زیبایی توسط مارتین گچلاخت. حتی اگر شما بیشتر شخص گربه ای باشید ، چیزهای زیادی وجود دارد که باید در این داستان از بهترین دوست انسان جذاب باشند.



:: برچسب‌ها: خرید و دانلود فیلم ایرانی ,
:: بازدید از این مطلب : 341
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

توجه به کوچکترین جزئیات مانند دیتیل همه قطعات و نقشه معماری برای بالا بردن کیفیت لازم است. - سایت هایی که به نحوی محتوای سایت های فیلتر شده توسط نهادهای ناظر بر اینترنت در ایران در اختیار کاربران قرار می دهند یا آن ها را تبلیغ می کنند.

خرید رپورتاژ آگهی به شما اجازه میدهد یک صفحه در سایت آگهی دهنده ایجاد کنید و این صفحه باید از نظر محتوایی در سطح بسیار بالایی باشد.

یک کپشن خوب برای پست های اینستاگرام چه ویژگی هایی دارد؟ (بخش سوم) بورسیه فول فاند تایلند برای مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا دوپینگ برای ورزشکارانی تاثیرگذار است که در رقابت نزدیک با هم هستند و برای کسب رتبه اول به مبارزه میپردازند.

خرید رپورتاژ آگهی کدام وب سایت ها بهترین انتخاب برای کسب و کار ماست ؟ تجارت نیوز با هوزاس سفر خوشی در پاییز داشته باشید. هوزاس یک سایت رزرو و اجاره کوتاه‌مدت ویلا، آپارتمان و بوم‌گردی است که راه‌حلی ساده و سریع دارد. به زبان ساده، رپورتاژ یک مقاله از طرف شماست که در وب‌سایت‌‌های دیگر منتشر می‌شود. در این مقاله، شما می‌توانید به معرفی برند خود بپردازید، محصولات و خدمات خود را تبلیغ کنید و حتی در زمینۀ کاری خود به مخاطبان آموزش دهید.

طبق اعلام قبلی اَبر دِراک در مراسم رونمایی اردیبهشت دائمی و با کیفیت، خدمات اَبر دِراک تا پاییز سال جاری به‌صورت کاملا رایگان دراختیار کاربران قرار می‌گرفت. انتشار اخبار و رپورتاژ در صفحه اول* خبرگزاری ها و سایت های خبری پربازدید.

ما به عنوان یک آژانس بازاریابی، برای انتشار رپورتاژ آگهی یک تخفیف از وب‌سایت‌ها دریافت می‌کنیم. درصدی از این تخفیف به مشتری ما داده می‌شود و بخشی از آن نیز سود ماست. آیا در این شرایط ارتباط برقرار کردن با مهمانان برای شما ساده تر نخواهد بود؟ آیا سایرین در این وضعیت بیشتر به شما اعتماد نخواهند کرد؟ این دقیقا همان کاری است که رپورتاژ آگهی برای شما در فضای کسب و کار انجام خواهد داد.

شرکت تبلیغاتی ویرلن پس از ۷ سال تجربه تبلیغات اینترنتی و سئو برای برندهای برتر ایران ، و انتشار بیش از ۳۰۰۰ رپرتاژ در ۱۰۰ سایت خبری برتر ، راهکارهای حرفه ای برای تاثیر گذاری بیشتر آن را ارائه میدهد و قطعا شناخت بهتری نسبت به سایتهای مختلف دارد . تمامی حقوق محتوا و طراحی‌ها برای «راهکارهای هوشمند فرنیان (با مسئولیت محدود)» محفوظ است.

ما با اکثر سایت های ایرانی همکاری دارد و یک مجموعه متنوع و گسترده از آنها را به شما ارائه می‌دهیم. به علاوه، یک تخفیف خوب نیز بر روی بسته های خود به شما می‌دهیم. مساله دیگر، تسلط تیم همگان بر بحث بازاریابی و سئو است. خرید رپورتاژ آگهیرپورتاژ آگهیرپورتاژ آگهی چیسترپورتاژ خبریمزایای رپورتاژ آگهینگارش رپورتاژ آگهینوشتن رپورتاژ آگهیهزینه خرید رپورتاژ آگهی

به طور خلاصه مفهوم رپورتاژ آگهی یعنی ، درج یک مطلب از سایت شما در سایتی دیگر ! حال این که چگونه این امر صورت گیرد که ریسک بسیار کمی داشته باشد ، اصول نوشتن رپورتاژ چیست و چگونه باید لینک سازی از طریق رپورتاژ انجام شود را باید از یک متخصص مشاوره خواست. 

سئو و بهینه سازی سایتسئوی و بهینه سازی سایت و افزایش رتبه سایت در گوگل و دیگر موتورهای جستجو همچون گوگل، بینگ و غیره

اطلاع رسانی لحظه ای از وضعیت کمپین ها شما را درجریان هرگونه تغییر و تحول مربوط به سفارشات قرار خواهد داد. لطفاً قبل از واریز هرگونه وجه، نسبت به تبلیغ خود هماهنگی لازم را انجام دهید.

وبسایت هایی که در زمینه موزیک , تور های خارجه , کنسرت ها , و سایت های غیر قانونی فعالیت دارند قبل از ثبت سفارش این رسانه با پشتیبانی تماس حاصل فرمایند.

برگرفته از:

https://www.thefreedictionary.com/reportage

https://www.powells.com/post/contributors/what-makes-for-good-reportage

https://irsocial.net/buy-reportage/

https://en.wikipedia.org/wiki/Reportage_(disambiguation)

https://www.thesaurus.com/browse/reportage

https://www.vocabulary.com/dictionary/reportage

https://www.wordreference.com/definition/reportage

https://www.lettre-ulysses-award.org/about/Art_of_Reportage.html



:: برچسب‌ها: سایت آگهی دهنده ,
:: بازدید از این مطلب : 447
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 12 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

گوگل جدیدترین نسخه سیستم عامل Android ، Android 9.0 Pie را برای بسیاری از جدیدترین تلفن های هوشمند از جمله Google Pixel به بازار عرضه کرده است در ادامه با ما همراه باشید تا بدانید که کدام تلفن های هوشمند برای این نوع اندروید از بازار خارج شده اند . برخی از ویژگی های بهتر در Android 9.0 Pie وجود دارد که باعث می شود این نسخه نسبت به نسخه قبلی آن بهتر شود

نگاه جدید در اندروید 9

گوگل نگاه سیستم عامل Android 9.0 Pie را تغییر داده است. در ظاهر جدید هیچ لبه گرد وجود ندارد. جدای از این ، سایه اعلان نیز تغییر کرده است. در کنار این ، تنظیمات سریع و اعلان ها پاک هستند. جدای از این ، کلید داغ تغییر کرده است تا بتوانید تنظیمات بلوتوث و وای-فای را گسترش دهید.

بسیاری از ویژگی های هوش مصنوعی به این سیستم عامل جدید اندروید اضافه شده است. از این میان ، ویژگی اعلان هوشمند نیز برای اعلان ها اضافه شده است.

حالت قفل کردن در اندروید 9

این ویژگی در آیفون X اپل مشاهده شده است. همین ویژگی در آخرین Android 9.0 گوگل نیز ارائه خواهد شد. پس از فعال شدن این حالت ، می توانید سنسور اثر انگشت تلفن را غیرفعال کنید. با این ویژگی ، هیچ کس نمی تواند شما را مجبور به باز کردن قفل گوشی کند.

کنترل یک دست

همچنین می توانید گوشی هوشمند خود را با یک دست در Android 9.0 جدید Google کنترل کنید. با کمک کلید صدا و دکمه پاور ، شما قادر خواهید بود کل تلفن را کنترل کنید.

حالت تاریک

حالت تاریک در تنظیمات این سیستم عامل جدید اندروید ارائه شده است. اگر می خواهید تصویر زمینه تاریک داشته باشید ، به جای تغییر آن ، می توانید حالت تاریک را روشن کنید یا تلفن قادر خواهد بود حالت را به طور خودکار تغییر دهد.

مناسب برای ویژگی درجه یک

بیشتر تلفن های هوشمند که امروز پرتاب شده اند با ویژگی های نوکیا همراه هستند ، به گونه ای گوگل این سیستم عامل را برای ویژگی نوکیا مناسب کرده است. با رفتن به حالت توسعه دهنده می توانید صفحه نمایش را با توجه به اندازه شکاف تنظیم کنید.

ابزار عکس

ابزارهای جدیدی برای گرفتن تصاویر نیز اضافه شده است. به محض فشار دکمه روشن ، گزینه ای برای گرفتن عکس از صفحه در بالای صفحه ظاهر می شود. در کنار این ، شما همچنین قادر به ویرایش و به اشتراک گذاری تصاویر op خواهید بود.

مانیتور داشبورد

Android 9.0 همچنین تحت برنامه جدید وب سازی Google ، یک ویژگی داشبورد جدید را به دست خواهد آورد. در این ویژگی ، اگر زمان بیشتری را برای یک برنامه اختصاص دهید ، آن را نیز به شما هشدار می دهد. هر یک از فعالیتهای دسک تاپ شما کنترل خواهد شد.

حرکات

صحبت از ژست آن ، برای اولین بار ، با تعویض دکمه Home Android ، دسته کوچک نصب شده است. همچنین ، سوئیچ اپلیکیشن آن مانند iPhone X به صورت افقی حرکت می کند. یعنی قطعاً این ویژگی جدید برای کاربران اندرویدی جذاب خواهد بود. تمرکز اصلی گوگل بر راحت تر کردن مدیریت تلفن های هوشمند از طریق ویژگی های جدید برای کاربران است.

چرخش کنترل

در Android Oreo یا سایر سیستم عامل ها می توانید چرخش گوشی را مطابق خود تغییر دهید. اما اگر تلفن را در آخرین سیستم عامل اندروید بچرخانید ، صفحه نمایش تلفن شما به طور خودکار تغییر خواهد کرد.



:: برچسب‌ها: نگاه جدید در اندروید 9 , حالت قفل کردن در اندروید 9 ,
:: بازدید از این مطلب : 342
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

تلگرام یکی دیگر از شبکه‌های اجتماعی دنیای امروز، نامی آشنا برای پیر و جوان است. امروزه کمتر کسی است که در ایران از این شبکه اجتماعی استفاده نکند. حتی با وجود محدودیت‌ها در استفاده از این پیام‌رسان محبوب، استفاده از آن همچنان در ایران رواج دارد. این محبوبیت شاید مبتنی بر ویژگی‌های منحصر به فرد و کارایی بالایی این پیام رسان محبوب دارد. اگر در پی گسترش کسب‌وکار یا کانال تلگرامی خود در این پیام‌رسان هستید، خرید ممبر تلگرام گزینه مناسبی است و این مقاله برای شما نوشته شده‌است.

 

هم اکنون به پادکست این مقاله گوش دهید:

 

تاریخچه تلگرام

تلگرام، یک سرویس پیام‌رسان متن‌باز چند سکویی مبتنی بر رایانش ابری است. این برنامه توسط پاول و نیکلای دوروف دو برادر روس پشتیبانی مادی و معنوی می‌شود. چند وقت پیش تلگرام قابلیت جدیدی را به پیام‌رسان خود اضافه کرد که توسط آن شما قادر به ساخت یک کانال خواهید بود که مدیریت آن تنها توسط مدیران آن است. تنها مدیران هستند که در یک کانال تلگرام قادر به ارسال پیام و پست هستند.

 

با کم بودن اعضای کانال خود چه کنیم؟

ممکن است تصمیم گرفته‌ باشید کسب و کار خود را در تلگرام گسترش دهید. شاید هم تنها نیاز دارید تا یک کانال تلگرام با موضوع دلخواه خود داشته باشید. در هر صورت خرید ممبر کانال تلگرام در کنار دیگر روش‌های جذب ممبر ارزان و راحت می‌تواند به شما کمک کند. بالا بودن تعداد اعضای کانال شما نشان دهنده محبوبیت کانال شما است. حتی در صورت خرید ممبر کانال تلگرام نیز با زیاد شدن تعداد ممبرهای کانال شما یک اعتماد نسبی در بازدیدکنندگان کانال به وجود خواهد آمد.

 

تلگرام مکانی مناسب برای تبلیغات

تلگرام در ایران به مجبوبیت بسیاری دست یافته است. این درحالی است که این پیام‌رسان در کشورهای مختلف به این حجم از کاربران نرسیده‌ است. شاید یکی از دلایل این محبوبیت وجود کانال برای رسیدن به اهداف گوناگون کاری، اعتقادی و تبلیغاتی است. اگر قرار باشد به روش سنتی منتظر باشید تا تعداد ممبرهای کانال تلگرام‌تان افزایش پیدا کند، شاید این مسئله یک عمر به طول بیانجامد.

در این میان سایت‌هایی وجود دارند که با ارائه یک پنل منطقی برای کانال شما اعضا جذب می‌کنند. این پیکیج‌های ارائه شده از سوی این‌ کانال‌ها انواع متفاوتی مانند، ممبر اد اجباری ، ممبر پاپ آپ، ممبر هیدن، و ممبر پراکسی دار است. در فضای رقابتی شدید کانال‌های تلگرامی موفقیت شما وابسته به اعضای کانال و مقدار ویو آنان از مطالب داخل کانال شما است. بهتر است بدانید که خرید ممبر کانال تلگرام دارای مزایای زیر است:

  • باعث افزایش بازدهی و فروش در کانال شما خواهد شد.
  • درصدی از ممبرهای واقعی را در دسترس شما قرار خواهد داد.
  • بازدید پست‌های شما را افزایش خواهد داد.
  • مخاطبان شما را افزایش داده و سبب اعتماد سازی خواهد شد.
  • موجب جذب کانال‌های مشابه برای تبادل خواهد شد که خود موجب افزایش ممبر شما خواهد شد.

 

مزایای خرید ممبر کانال تلگرام را در بالا خواندید، اما باید بدانید که خرید ممبر ممکن است نکات منفی را نیز برای شما به همراه داشته باشد که با آگاهی از آن‌ها خواهید توانست اثرات آن را به حداقل برسانید. نکات منفی خرید ممبر برای کانال تلگرام به شرح زیر است:

  • در هر خرید مقداری از ممبرهای شما فیک خواهد بود.
  • تعداد ویوی شما برابر با تعداد ممبرها‌ی ‌شما نخواهد بود.
  • ممکن است ریزش بسیار زیادی در ابتدای کار وجود داشته باشد.
  • ممکن است حیطه کاری شما مورد علاقه ممبرهای خریداری شده نباشد.

 

انواع مختلف روش‌های خرید ممبر کانال تلگرام

با توجه به نکات منفی و مثبت خرید ممبر کانال تلگرام، اگر تصمیم گرفته‌اید این‌کار را انجام دهید، باید پکیج‌های متفاوت خرید ممبر را به خوبی بشناسید. بدین ترتیب با توجه به نیاز خود قادر خواهید بود تا راه درست را انتخاب کنید.

 

ممبر اد اجباری

ممبر اد اجباری یکی از انواع خرید ممبر است که افراد در این روش همانطور که از اسم آن پیداست به اجبار به کانال شما اضافه خواهند شد. این روش برای تازه کاران مناسب است و در کم‌ترین زمان بیشترین نتیجه را خواهد داشت. میزان ریزش در روش ممبر اد اجباری بسیار بالا است. البته این مسئله نیز تا حدود زیادی به جذاب بودن کانال شما بستگی دارد. روش ممبر اد اجباری قیمت مناسبی دارد و برای شروع کار گزینه مناسبی است.

 

ممبر پاپ آپ

روش ممبر پاپ آپ با نام روش اختیاری نیز شناخته می‌شود. افراد در این روش با اختیار خود عضو کانال شما خواهند شد. در این روش با توجه به دسترسی‌های کانال‌های تلگرامی فرعی تبلیغات کانال شما به صورت پاپ آپ روی موبایل آنها نمایش داده خواهد شد. روش ممبر پاپ آپ روش گران قیمت‌تری نسبت به روش ممبر اجباری است. این روش هدفمند‌تر است و بازدهی بالاتری برای فروش محصولات و زمینه‌های تجاری خواهد داشت.

 

ممبر هیدن

روش ممبر هیدن نیز به نوع خود در قیمت به صرفه است و از روش ممبر پاپ آپ ارزان‌تر است. در این روش اعضا عضو کانال شما خواهند بود ولی کانال شما در صفحه تلگرام آنان نمایش داده نخواهد شد. این روش برای کسانی که به تعدادی ممبر دائمی نیاز دارند مناسب است. میزان ریزش در روش ممبر پاپ آپ بسیار پایین است. از سوی دیگر روش ممبر پاپ آپ برای جذب مشتری مناسب نیست چون عملا افراد کانال شما را نمی‌بینند. اما برای اعتماد سازی نسبت به تازه واردها مناسب است. از سوی دیگر پست‌های شما ویو نیز نخواهد داشت.

 

نتیجه‌ گیری

خرید ممبر کانال تلگرام ، یک روش به صرفه و ضروری برای گسترش کسب و کار شما است. اگر کانال تلگرام شما نیاز به پیشرفت دارد، بدانید که از انجام این کار ناگزیر هستید. سایت‌های متفاوتی برای خرید ممبر کانال تلگرام وجود دارد. اما باید دقت کنید که سایتی با قیمت مناسب و خدمات با کیفیت به همراه خدمات پس از فروش را انتخاب کنید. سایت ممبر تلگرام یکی از این سایت‌ها است. در این سایت‌ خدمات تنوع بسیار بالایی دارند و خرید ممبر حتی تا اندازه‌های بسیار بالا نیز امکان پذیر است.

پس از خرید با کم‌ترین فوت وقت ممبرهای شما افزایش خواهد یافت. بنابراین برای دیدن نتیجه نباید مدت زمان زیادی صرف کنید. فراموش نکنید اگرچه خرید ممبر تلگرام نکات منفی نیز دارد ولی نکات مثبت آن بیش از نکات منفی است. بنابراین قبل از خرید ممبر تلگرام به همه نکات توجه کنید. فراموش نکنید پست‌های جذابی بسازید و هیچ‌گاه ناامید نشوید

خرید ممبر تلگرام.تاریخچه تلگرام.ممبر ارزان.روش‌های خرید ممبر کانال تلگرام.خرید ممبر کانال تلگرام



:: برچسب‌ها: خرید ممبر تلگرام , تاریخچه تلگرام , ممبر ارزان , روش‌های خرید ممبر کانال تلگرام , خرید ممبر کانال تلگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 415
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 مهر 1398 | نظرات ()